Oala care se topeste (Melting pot) ep. 9

– in fiecare zi cand merg la lucru trec printr-un pasaj. Si acolo exista doua centre de jocuri electronice, mai precis de poker-e. Ma, si in fiecare zi sunt acolo cate 3-4 fraieresteni optimisti. Si joaca baietii, apasa pe butoanele alea de le merg fulgii, in speranta unui castig fabulos, nemuncit si peste noapte. Doua probleme: nu exista un astfel de castig iar masinile alea sunt facut sa inghita banii. Dar, ce sa zic… omul e dator sa incerce…

– papusa gonflabila suedeza face furori. De cand am scris, intr-o doara despre ea, in fiecare zi cate cinci-sase omusori ajung pe acest site, cautand detalii despre jucaria cu pricina. Ce sa insemne asta? S-au terminat femeile din tara asta? Baietii isi cauta partenera ideala? Sau competitia devine deja acerba?

– surpriza, surpriza. Daca am vazut ca nu mai fac progrese cu cura de slabire, sambata m-am enervat si mi-am cumparat o saorma de o jumatate de kilogram. Si ca sa fie destrabalarea completa, am adaugat si o punga mare de cipsuri si o cola la un litru. De nervi asa… Aici vine insa surpriza: dupa cateva zile, cand ma urc pe cantar aveam cu vreo doua kilograme mai putin decat ma asteptam. Adica porcariile de sambata mi-au dat drumul la slabit? O sa mai incerc:)

– aud o discutie mergand spre statia de tramvai. Un tip se dadea la una pe care parea ca o si cunostea. El – baietas de cartier. Ea – eleva probabil. Clasa a 11-a, as zice. Am inceput sa aud discutia cand tipul o acuza pe fata ca are un prieten imaginar. “Lasa ca stiu eu ca ai un prieten imaginar, doar ca sa scapi de mine”. Ea: “nu e adevarat, chiar am un prieten”. Au mai schimbat cateva replici, dupa care baietasul o ia pe fata de umeri, destul de amical si-i spune: “serpoaice mai sunteti voi femeile…”

– si s-au terminat si alegerile americane. A iesit negrul, the future is black, cum imi spunea cineva ca avea un mulatru pe care il cunostea statusul de mess. Acum au si avut americanii de unde alege: intre un mos usor expirabil si un negru. Nu-mi displace atat de mult Obama pentru a spune ceva acum. Altceva remarc insa: dupa ce ca Realitatea a trimis un escadron de oameni in State sa acopere alegerile, Antena 3 care s-au chinuit mai mult loco decat prin SUA a reusit sa aiba audienta mai mare. In prime-time cica Antena ar fi avut 1,3 puncte de audienta pe cand concurenta doar 1,1. Ce chestie dom’le si cu romanii astia… Romanu’ nu-i ca americanušŸ™‚

Vesi si:
Restul Oalelor topitoare

This entry was posted in alegeri, antena 3, audienta, bani, barack obama, blog, cantar, castig, chipsuri, cine are noroc are, coca cola, internet, job, messenger, papusa gonflabila, poker, realitatea, saorma, slabit, sua. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

