Bucuresti – cauciucuri reciclate in Parcul Izvor

Am mai gasit ceva inedit in Capitala. Vad ca primarii au facut intre ei un concurs de care e mai original in ornamentele stradale. Dupa pomii de lumina pe care i-a pus Piedone la el in sectorul 4 (vezi link jos) iata ca nici Vanghelie nu se lasa mai prejos. A ornat un parc intr-un mod care efectiv mi-a atras atentia. Este vorba de pomi, animale, ciuperci si alte smecherii facute din… cauciucuri de masina uzate. Sau anvelope, cum li se mai zice. Foarte tare, daca ma intrebi pe mine!!

Povestea asta se intampla in Parcul Izvor, din fata Palatului Parlamentului. Adica in sectorul 5, la nimeni altul decat Marian Vanghelie. Da, Vanghelie recicleaza! Adica, pe langa regele micilor, Marian, primarul care este, poate fi numit si printul ecolog. Hai ca e chiar originala ideea…

Din ce stiu eu, ornamentele astea originale sunt de cateva luni acolo, dar eu abia acum am trecut prin Parcul Izvor si am reusit sa fac si pozele astea. Chiar iti atrag atentia de la distanta. Ar fi bune mai multe initiative de-astea in toate domeniile.



Vezi si:
Pomul lui Piedone – poze
Un calator RATB foaaaarte relaxat
.

This entry was posted in bucuresti, cauciucuri, marian vanghelie, original, parc, parcul izvor, reciclare. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

