Copiii fac lucruri trasnite – poze

Cu totii am fost, probabil suntem si poate vom ramane copii toata viata. De-aia-i zice la copilarie o perioada fericita, pentru ca poti sa faci toate prostiile in ea iar multe raman nepedepsite. Sau e unul din motive… Eu, de exemplu, impreuna un un prieten, i-am bagat un gura bunicului care dormea o hartie careia i-am dat foc. Nu ti-as dori sa fi fost in pielea bietului om care s-a trezit brusc cu o flacara arzand deasupra nasului. Acum, cu cat trece vremea, cu atat tragi mai mult si platesti pentru tampeniile sau greselile pe care le faci in viata, nu?

Dar, sa ramanem in sfera copilariei, si sa ne uitam cu drag si intelegere, zic eu, la plozii de fata si la ghidusiile pe care le fac. Nu te lasa pacalit de vorbele mele, nu sunt cel mai mare fan al copiilor, dar unele din faptele lor le gasesc cel putin amuzante🙂




























Vezi si:
Cel mai vorbaret copil din lume – video
Dilema zilei – copil sau caine?
.

This entry was posted in copii, copiii spun lucruri trasnite, poze, poze haioase. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

