Test de personalitate – deseneaza un porc :)

Hai ca am dat peste un test de personalitate fara de care simt eu ca nu puteai trai. Stiati ca iti lipseste ceva dar nu erai sigur ce. Ei bine, am aflat, e vorba de testul de personalitate cu porcul. Ce trebuie sa faci? Pai mergi la pagina la care iti spun eu imediat si urmezi instructiunile de acolo. Pe scurt e in felul urmator: desenezi un porc, intr-un program de-al lor, asa cum te pricepi tu mai bine, iti tastezi apoi numele, raspunzi la niste intrebari despre si gata, iti spune siteul tot ce trebuie despre tine…

The image “https://i1.wp.com/i336.photobucket.com/albums/n339/mihaiics/porc.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

La un moment dat ti se da si o parola cu care vei putea intra in galeria foto de acolo. E bine ca nu ti-o da de la inceput, pentru ca te-ai putea inspira de la alti porci. E bine ca desenul sa-l faci fara sa te inspiri din nimic, asa cum iti vine tie…

Eu o sa-ti arat totusi desenul pe care l-am facut eu, pentru simplul motiv ca nu prea seamana cu un porc, haha. Deci nu e un pericol sa te inspiri dupa el🙂

Iata si ce mi-a zis despre mine:

  • you are a realist,
  • you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
  • you are analytical, cautious, and distrustful,
  • people like you are secure, stubborn, and stick to their ideals,
  • you are a good listener,
  • your sex life is pretty good😀

Mnoa, cam asta e cu porcul si cu testul de personalitate aferent. Eu ma simt mai bogat spiritual, acum ca a ajuns sa ma defineasca un porc🙂 (Pagina testului e AICI)


Vezi si:
Test haios. Ciocolata spune adevarul
Test chinezesc interesant. Ce varsta are creierul tau
.

This entry was posted in animale, deseneaza un porc, test, test de personalitate. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

