Daniela Crudu… Poze incendiare si sexi cu vedeta Playboy, Daniela Crudu

Daniela Crudu, Daniela Crudu si iar Daniela Crudu. Multi cauta innebuniti poze sexi cu vedeta Playboy si a ‘Netei, Daniela Crudu si ajung si la mine pe blog… doar ca din pacate dau de cu totul altceva… adica poze frumoase, cu natura, calculatoare si alte prostioare cumintzele… dar nici vorba de Daniela Crudu. Astazi am zis sa repar aceasta impardonabila greseala… am scotocit un pic prin arhiva cu poze si prin mailuri si am gasit aceasta splendoare de colectie cu domnisoara…

Daca tot suntem la dansa, nu pot rata ocazia sa-mi spun si eu un pic parerea, ca tot e gratis. O consider pe Daniela Crudu o persoana total atipica, asa cum nu am vazut multe fete. Pare atat de dezinhibata si fara nicio treaba, incat ma mir constant de cate ori o vad la televizor. Se arunca, sare, rade, ii cade sutienul… pare ca o doare la pistol si e din cu totul alt film. Sunt convins ca nu e chiar asa, ca doar e romanca, ce naiba, dar cumva ii iese, ceva genetic tot e acolo si o felicit pentru asta…

Inca un detaliu important si apoi te las savurezi cele peste 20 de poze cu Daniela Crudu. Pentru ca sunt un blog care se respecta, am blurat pozele cele mai deocheate. Totusi, pentru ca nu-ti pot rapi placerea de a o vedea pe fata in toata splendoarea ei, daca vei face click pe pozele blurate, vei fi trimis undeva unde… ai ghicit, nu sunt blurate. Enjoy!!























Vezi si:
Daa, Nikita!! Nikita a pozat sexi, dezbracata si gravida – poze
Nicoleta Luciu sau cum ajung pipitzele in prime-time
.

This entry was posted in daniela crudu, dezbracata, playboy, poze, sexi, vedete. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

