O poveste de succes: a slabit 182 de kilograme in 3 ani – poze

Il cheama David Smith si in 2003 avea 285 de kilograme. In aproximativ 3 ani a reusit sa ajunga la 103… Deci a dat jos 182 de kilograme. Au fost ceva probleme cu pielea, care a ramas labartzata din cauza maldarului de carne si grasime pe care il avea pe el dar a trecut prin cateva operatii reparatorii si a ajuns sa arate ca un om normal.

Uite ce zice David: fusesem gras toata viata. Eram aproape de moarte. Nimeni nu ma baga in seama decat ca sa-mi faca poze ca la urs. Dintr-o data mi-am dat seama ca a-mi plange de mila nu e o solutie si nu imi va rezolva problemele. Am decis sa-mi schimb existenta. (Atentie, imagini un pic socante…)

Cum a reusit? Pai zice ca a facut un program de exercitii fizice usoare si a urmat o dieta scazuta in carbohidrati (STAX Nutrition System) Poate nu neaparat in slabit, dar Dave e un exemplu de urmat…











Vezi si:
Cum sa slabesti rapid, stand la calculator
La caterinca. Banca pentru oameni grasi
.

This entry was posted in cura de slabire, david smith, gras, greutate, oameni grasi, poveste de succes, slabit. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

