In memoriam Michael Jackson la Stadionul National – poze, video

Nu am fost, din pacate, la niciunul din concertele pe care Michael Jackson le-a sustiut la Bucuresti. Eram un pic prea micut si prea in Provincie pentru a fi in stare sa vin atunci in Capitala. Ai mei imi dadusera bani pentru concert, costa in jur de 8.000 de lei parca, insa n-am mai gasit niciun fan asa ca am stat cuminte rugandu-ma sa transmita vreun radio concertul. Am nenorocit radioul pe care il aveam, cautand pe toate frecventele… Fara succes, evident🙂

Acum, la peste 10 ani de atunci, am reusit sa ma revansez intr-un fel… am fost la Stadionul National sau Lia Manoliu, cum vrei, pentru a-i aduce un ultim omagiu Regelui Muzicii Pop. Las mai bine imaginile sa vorbeasca…
















Vezi si:
O poveste de pe Anti-Plicti a ajuns in Libertatea
.

This entry was posted in fani, in memoriam, lia manoliu, michael jackson, stadionul national. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

