O poveste de pe Anti-Plicti a ajuns in Libertatea

Nu sunt mandru. Sunt doar multumit ca s-a intamplat asa si ca toata lumea a putut sa afle, de la cel mai vandut ziar din tara, povestea fetei asteia de care iti povesteam si eu acum cateva zile. Chiar daca jobul de atunci nu i-a permis sa faca poze cu Michael, faptul ca aceasta prietena de-a mea a calatorit cu el in toata lumea i s-a parut din prima clipa nasului meu un subiect, nu numai important, dar si interesant pentru toti romanii nu doar pentru cititorii Anti-Plicti.

Pot sa-ti certific ca tot ce povesteste Dana in ziar (vezi AICI) este cat se poate de adevarat; chiar a calatorit cu Michael in toata lumea si in plus, imi amintesc acum vorbele ei, a vazut peste 20 de concerte ale artistului. Se mai poate lauda multa lume cu asa ceva? Mi-a zis ca nu s-a plictisit niciodata si aveai impresia ca te uiti la un videoclip si nu la un concert live.

Sunt sigur, curiosul din tine va vrea sa stie cum a ajuns povestea de pe Anti-Plicti in Libertatea…🙂 E adevarat, un subiect nu ajunge sa fie beton pe un blog pentru a aparea prin ziare… Tocmai de aceea, eu si alti cativa tovarasi de bine am facut ca treaba sa devina istorie. Iata ca a devenit:) Am facut si noi cate ceva pentru Michael, putin fata de ce ne-a dat el…

PS: am lipsit un pic pentru ca nu mi se prajise netul, mi se prajise placa de retea a laptopului. Am gasit pana la urma o solutie, asa ca incercam sa recuperam acum ce n-am putut spune in astea doua zile:)


Vezi si:
Michael Jackson loveste din nou – poze, video
Ce obiecte scoate la licitatie Michael Jackson
.

This entry was posted in anti-plicti, libertatea, michael jackson. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

