De ce trebuie sa urlam in Romania

Pentru ca, din pacate, nimic nu merge altfel. Eu vorbesc destul de frumos de felul meu. Asa am facut si cand am sunat recent la o firma careia ii sunt client, sa ma ajute cu o problema. Sun deci prima oara, vorbesc frumos, imi raspunde o voce blonda la fel de frumos. Imi spune ca se rezolva si ca sa astept cateva minute. Le astept. Si pe alea “cateva minute” si alte 25.

Mai sun odata. Aceeasi poveste, ca nu s-a putut, ca sa mai astept un pic ca ma suna ea, vocea blonda, inapoi. Trec vreo doua sferturi academice, nimic. Imi iau atunci vocea de manelist de Ferentari si sun din nou. Pai se poate? Sunt client de cativa ani, acum imi inregistrati convorbirile ca sa le imbunatatiti… pai asa le imbunatatiti? Macar sa ma fi sunat inapoi… sa-mi spuneti ca sunt un parameci si tot era ceva… Nu am folosit decat cuvantul “naiba”. Arsenalul greu mi-l pastrasem pentru a 4-a convorbire.

N-a fost nevoie, caci dupa 5 minute primesc telefon ca se rezolva problema. Si s-a rezolvat. Fa proasto, nu se putea rezolva din prima, de cand ti-am vorbit frumos??? Ca te duci acasa la gagicu-to ala androgin si te plangi ca ce au urlat clientii la tine si ca ce te-ai saturat de jobul de rahat pe care il ai… Si eu la fel, scriu posturi pe blog si le spun si altora ca, daca sunt buni, sunt luati de fraieri in tara asta… Ca solutia e sa-ti bagi si sa-ti scoti, sa pari smecher si deci sa-ti creasca sansele exponential. Stii tu ce-i aia exponential???

Fa operatoareo, stii ce-s parintii tai?? Maica-ta e gladiatoare si taica-to procuror. Adica ea vinde gladiole si el le procura… :)))

PS: din respect pentru firma despre care e vorba, nu o sa-i pronunt numele. Au servicii un pic mai bune dacat concurenta, dar o banuiesc de ceva vreme ca uneori mimeaza profesionalismul… Ca multi altii, din pacate, care au nevoie de stimuli puternici pentru a misca ceva… Nu trebuie sa disperi, trebuie doar sa intelegi mersul…


Vezi si:
Marketing personal: totul e cum iti vinzi pielea
Poezie haioasa: angajatul model
.

This entry was posted in munca, operator, profesionalism, romania, strigat, telefon, urlet, vorbe. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

