Oare ce spera sa gaseasca?

Eu imi respect toti cititorii. Ei fac trafic si citesc aberatiile pe care le mai scriu pe aici… Chiar si doi daca sunt, tot n-am trait degeaba… Totusi, gandurile mele se indreapta acum spre unul anume, un cititor care, trebuie sa recunosc, m-a cam bulversat. A ajuns pe Anti-Plicti dupa urmatoarea cautare “statusuri de mess traesc in romania si asta imi ocupa tot timpul“.

Hm, zic, oare ce spera sa gaseasca omul nostru? Salariul lui Mircea Badea?? ID-uri de mess cu gagici bune si inteligente??? De fapt, cred ca stiu – nu era sigur cum se scrie “traiesc” si ca sa nu se faca de cacao, a imbracat cuvantul intr-o forma care sa nu bata la ochi… Sper ca a aflat :))


Vezi si:
Trafic.ro sau culmea internetului
Un status de mess la mine pe mess
.

This entry was posted in cautari, mess, messenger, status, trafic. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

