A ajuns omul pe Luna in ’69 sau nu??

Astazi, fix astazi, 20 iulie, se implinesc exact 40 de ani de cand americanii transmiteau cu tam-tam in direct “pasul mic pentru om dar mare pentru omenire“, adica aselenizarea pe Luna. Spatiul si alte prostii de genul asta ma pasioneaza destul de mult, ca pe multi alti confrati de-ai mei, baieti in majoritate, cred. Dar si fetele ar putea sa caste un pic ochii…

Hai s-o luam asa: o stire de acum cateva zile zicea ca si acum, la 40 de ani de atunci, americanii cred ca triumfala aselenizare a fost de fapt regizata si filmata intr-un studio din Arizona pentru a le deturna atentia de la razboiul din Vietnam si pentru a le arata rusilor cine e taticul in cucerirea spatiului…

Si sunt mai multe argumente in sprijinul ideii lor, dupa cum urmeaza:

–>> astronautii n-ar fi putut sa supravietuiasca atunci radiatiilor cosmice la care ar fi fost supusi in calatoria spre Luna,
–>> apoi cica nu se vad stele pe cer,
–>> steagul american infipt in solul lunar pare sa pluteasca desi pe Luna nu exista atmosfera…
–>> la fel cica unele cadre filmate atunci ar fi aparut si in imagini filmate cu alta ocazie…
–>> umbrele astronautilor sunt de dimensiuni diferite desi teoretic ar trebui sa fie aceeasi sursa de lumina…

In fine, uite si un clip din multitudinea existenta pe tema asta pe internet.

http://www.youtube.com/v/nk_4GvqEujs&hl=en&fs=1&

Acum parerea mea: sincer chiar nu stiu ce sa zic. Totusi nu pot sa nu observ dovezile care tind sa demonstreze ca multe lucruri din cele ce ne-au fost prezentate in ’69 nu prea stau in picioare. Chiar am vazut cateva filme pe tema asta iar argumentele lor sunt destul de grele. Ca sa nu mai vorbim ca NASA zice ca a mai si pierdut inregistrarile originale ale misiunii Apollo 11.

Ma rog, poate nu vom sti niciodata. Sau cand va merge urmatoarea echipa pe Luna, sa ne arate resturile lasate acolo de echipa Apollo 11. Acum oricum eu sunt obisnuit cu pacaleli din astea, ca atunci cand eram mic, bunica saraca imi spunea ca petele alea negre care se vad pe Luna sunt Cain si Abel, pedepsiti de Dumnezeu. Ulterior am aflat ca sunt cratere🙂 Deci vezi? Nici nu stii ce sa mai crezi… Eu sunt bulversat si de Michael Jackson care zice ca facea moonwalking, deci e clar ca a fost si el pe Luna… Ca doar cum sa faci moonwalking pe pamant, nu?? Si eu fac moonwalking si n-am fost pe Luna… Intelegi acum bulversarea mea?? Hai sa vedem tu ce zici, in sondajul de mai jos…



Vezi si:
Spatiul, prima frontiera. Poze NASA superbe din spatiu
Cam cum sta planeta noastra
.

This entry was posted in apollo 11, aselenizare, luna, om pe luna, pacaleala, spatiu. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

