M-am insurat…

Dom’le, a fost dragoste la prima vedere. A zis ca-i place de mine, mie-mi place si mie de ea… Am cerut-o si a zis “da”. Ce mai vrei? Cum sa nu-ti placa de ea, dupa ce si-a tras un template de toata frumusetea, la care si pasarile se opresc din cantat cand il vad… Deci stimate cititor, de astazi, Celine de la Simple Impresii este fericita… (nici n-am intrebat-o daca e fericita…. dar tre’ sa fie ca am aproape 1.000 de articole…) deci Celine este fericita sotie a lui Cippy (Anti-Plicti). Cippy + Celine = Love… Sa curga sampania, sa vina fetitzele… aoleu, nu cred ca mai merge cu fetitze…

The image “https://i0.wp.com/i31.tinypic.com/r1aijn.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.The image “https://i1.wp.com/i30.tinypic.com/27zgdab.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Totul a inceput de cand mi-a zis, la ea pe blog, ca sa stau jos si sa-i aduc un servetzel. De fapt a zis ca glumeste si ca de fapt vrea un pahar cu apa. Eu am stat jos si am amortit. Doar ca, amortit fiind, mi-am dat seama ca m-am indragostit. A fost ceva mirific in felul in care mi-a cerut acel pahar cu apa…

Mnoa, deci eu si cu Celine suntem primul cuplu de bloggeri care s-au casatorit. Am facut doar cununia religioasa iar pentru cea civila avem musai nevoie de nasi. Am zis initial ca ii invitam pe cei de la Google… Intre timp s-a oferit deja Cipri care, hotzomanul, a fost si martor la povestea noastra din underground… Dar pentru ca suntem un cuplu modern, acceptam mai multi nasi, asa ca cine mai doreste, cine mai pofteste, se poate inscrie… Celine vrea sa facem preselectie de nasi… Facem! Proba consta intr-o urare pe cinste pentru noii iubitzei.

O sa avem o problema cu copiii, cum bine a remarcat Celine… Cum naiba ii facem… Eu propun prin corespondenta. Adica prin scrisori… Sau sa venim la mine pe blog??? Sau la Celine?? Hm… pune cineva blogul la bataie??? Dar sa fie un blog frumos, serios, sanatos si sa aiba spatiu, ca nu vrem sa facem copii in cine stie ce maghernitza…

In sfarsit, asta sa fie problema… Mnoa, deci asteptam mai ales propuneri de nasi si cadouri. Neaparat sa aduceti cadouri. Se accepta si de-alea greu transportabile, le depozitam noi undeva…

In incheiere, un mesaj pentru iubitzel: Celine, cati ani ai?🙂


Vezi si:
Invitatie la nunta
Viata de cuplu a barbatului – cele trei etape
.

This entry was posted in anti-plicti, blog, casatorie, nunta, online. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

