M-am insurat… (continuare)

Ok, contrar asteptarilor, lumea a fost mai mult interesata de potol decat de cadourile pe care sa li le aduca proaspetilor insuratzei…:) Bine, treaca de la noi, amanam (TEMPORAR) aspectul cu cadourile si trecem la haleala. Deci felicitarile masa si dansul vor avea loc pe Youtube. La Google era prea scump, asa ca am inchiriat un canal Youtube pe bani mai putini dar o sa merite. O sa servim linkuri cu delicatese la care n-a visat neam de neamul mesenilor. Somon parlit, tocanitza de caviar… ciuperci de manciuria… friptura de martzipan… porc mistretz impanat cu prepelitza pestritza… Si cate si mai cate…

Muzica. N-am uitat de muzica… Am angajat cateva linkuri de formatii celebre… Avem si manele dar mai spre dimineata… Nu stramba din nasuc ca sunt manele adaptate dupa opere de muzica clasica…

Ce-ar mai fi de spus? Eu si Celine va multumim pentru comentarii si va asiguram ca dragostea noastra este trainica. Asta chiar daca vrea sa ma vopseasca in rosu la nunta si sa mergem in luna de miere unde decidem amandoi (cu exceptia mea🙂 Femei… :))

A, am uitat sa va spun ca am infiat deja un prim copil, pe DeeA. Doar ca intre timp a aflat ca la noi copiii fac de mancare si spala, asa ca nu mai vrea… Sa vedem, poate o invartim domnisoara de onoare :)) Am gasit in schimb chiuitor, in persoana lui eSorin. Addamissia ne va fi avocat in caz de divortz… iar Dilimache martor, ca nu-i scapa nimic :)) Pe Adizzy o cuplam cu Cipri si uite asa ne-am facut si cu nasi. Daca n-am spus-o o repet: mai lipsesc cadourile si darul!!! Nici noi n-am stat degeaba si am si facut un prim copil din cei 11 pe care ii vrea Celine… Inca n-am stabilit cu cine seamana :))


PS1: o sa va mai tinem la curent cu evolutia lucrurilor… Mi-e teama insa ca acum, cand e vorba de cadouri, s-ar putea sa va plictisiti :))))

PS2: nu vrem cadouri sub forma de linkuri :))


Vezi si:
M-am insurat
Un status de mess, la mine pe mess
.

This entry was posted in anti-plicti, nunta. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

