M-am insurat – au aparut primele probleme in paradis

Nu stiu cat de larg raspandit e interesul pentru nunta mea insa asa as spune, dupa numarul record de comentarii. De-aia mai varam un episod, mai ales ca au aparut, cum spuneam, primele probleme in paradis. Pai pe scurt, iubita mea sotie a amenintat ca pleaca la mama ei. Femeie onorabila, probabil, saraca si care n-are nicio vina.

Bah, asculta de mine: cand femeia spune ca pleaca la mama ei, e groasa vericule… Trebuie sa-i aduci din padure trei porci mistreti de cel putin 70 de kile drept ofranda, ca sa te ierte… Si si atunci o rogi frumos, eventual ii gatesti tu o saptamana… ca altfel nu te vad prea bine…

Eu mi-am luat angajamentul in postul trecut ca gata cu fetitzele… sau ca macar incerc. Dar nene, nici cu baietii n-am voie??? Vorbeam si eu, ca baietii, cu nenea eSorin despre cum ar trebui femeile sa stea la cratitza… sa gateasca mai mult… sa se obisnuiasca cu baseball-ul si mai ales cu bata de baseball (pe spinare)… de-astea de baieti. Proaspata sotioara, pesemne ma vrea doar pentru ea, (don’t they all?) pentru ca s-a bagat in schema si ne-a dat doua palme cu piciorul la fiecare de si acum vedem stele verzi… :)))))
Si stai sa vezi ca nu e tot. Au venit val vartej ajutoarele, ca flota aeriana a Statelor Unite. Addamissia care a zis ca ne e avocata si Dilimache, fata serioasa, au sarit amandoua in apararea ei. Ca discriminare, ca hartuim fata, ca suntem niste nesimtiti… ca ne iau la bataie… de-astea de fete… :))

Mnoa, deci asta e situatia, pe scurt, dupa doua zile de casnicie. Mie acum mi-e un pic frica. Daca pleaca fata la mama ei, o sa-mi ia jumate de avere si din cadourile de nunta. Si am primit un BMW bengos tare de la DeeA. Parca vad ca raman doar cu volanul si cu praful de pe bujii…. Io sa stii ca tin la fata asta… Chiar e simpatica. Si e la prima casnicie deci are circumstante atentuante in fatza tuturor… Si no, si Nadia mai cadea de pe barna… Celineeeeee, nu plecaaaaa!!!! Sau daca pleci, sa-mi lasi ceva de mancare… De fapt cred ca o sa plec si eu la mama… :)))

The image “https://i0.wp.com/i29.tinypic.com/29woe8k.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.



Vezi si:
M-am insurat…
Vrei s-o cuceresti? Afla cum sa cuceresti o fata
.

This entry was posted in anti-plicti, baieti, casatorie, dragoste, fete, iubire, nunta. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

