N-ati vrut s-o ucidem, acum ne-a infestat – 10 poze

Pai da, doamnelor si domnilor, stimati cititori… Doar protectia animalelor mai lipsea, ca-n rest am avut destui sustinatori ai veveritzei pe care am vrut si chiar am reusit s-o decapitam ieri. Doar ca, la rugamintile fierbinti ale dvs., am facut ce-am facut si i-am lipit capul la loc cu super glue si si-a revenit a naibiii veveritza. Serios!! Si-a revenit insa atat de bine incat avem acum parte de o adevarata infestatie cu veveritze. Asa se face ca rozatoarea noastra, bucuroasa ca e din nou vie, s-a apucat sa strice toate pozele din tara asta si nu numai… No, e mai bine cu ea vie decat decapitata???? :)))












Vezi si:
Cei mai simpatici pui de animale – poze
Incredibil: prietenul leilor din Africa de Sud – poze
.

This entry was posted in animale, parodie, poze, veverite. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

