Copiii imi spun lucruri trasnite

Ultimele zile m-au facut sa am oaresce tangente, ca sa nu spun contacte (ca ma taxati imediat) deci tangentze cu generatia tanara. In sensul de foarte tanara… Generatia. Stii ce mi-a zis un copil de 11 ani?? Ca lui i se pare mult mai greu la el la scoala decat la mine la servici… Cum asa, Vlad, il intreb… Pai simplu, zice. Voi nu aveti de facut teme… Voua nu va da nimeni de citit in timpul liber… WTF, au zis imediat neuronii meu, izbindu-se cu capul de peretii craniului.

Acelasi Vlad, cu vreo doua saptamani inainte. Eram la un tonomat din asta de cafea. Si eu, ca un om matur si responsabil ce ma gasesc ii spun sfatos: Vladutz, sa ai grija cu banii, ca sunt unele dintre cele mai murdare chestii de pe pamant. Ca toata lumea pune mana pe ei si sunt jegosi. La care el: auzi, de-aia se spala banii??? Poc-poc-poc!! Te-ai prins, erau neuronii mei🙂

PS: il salut pe aceasta cale pe Mihai din Piatra Neamtz. Un cititor si deja prieten, pot spune, cu care mai comunic si cu care, pe cuvantul meu, vorbesc ca cu un om mare. Asta desi are 10 ani. Nu am nicio senzatie ca are varsta pe care o are. Imi da sfaturi pentru blog (f. bune si istetze) si pune problema cat se poate de realist.

Daca ajunge tzara pe mana lor, pot sa ies linistit la pensie🙂


Vezi si:
O fetitza catre Basescu: bine ati venit in Romania!!
Haios: un pusti de 13 ani, pus sa testeze un walkman
.

This entry was posted in copii, copiii spun lucruri trasnite. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

