Cea mai frumoasa femeie din lume e cam… banala – poze

O cheama Stefania Fernandez, e din Venezuela si e, de aseara, cea mai frumoasa femeie din lume!!!! Foarte frumos, respect in fiecare aspect!! Adica a fost concursul de Miss Universe 2009 iar ea s-a dovedit cea mai meseriasa. Doar ca fii atent!! Acum vine momentul in care eu imi pun intrebari existentiale, referitoare la standardele si valorile mele… Ori eu sunt foarte depasit de lume si evenimente, ori Stefania Fernandez asta e cam naspa banala. Serios. Mi se pare un pic retro in look (asta n-ar fi o problema) si usor indesata… (nici asta) doar ca eu personal cunosc sau am vazut cateva fete care arata cel putin la fel de bine ca ea, daca nu si mai si…

Bah, sa nu ma intelegi gresit. E ok animala pentru cei 18 ani pe care ii are… Dar de la a fi ok pana la a fi cea mai frumoasa femeie din lume, ca sa nu zic univers, parca e cale lunga. Nu? Jos de tot avem o poza si cu Bianca Elena Constantin, cea care a reprezentat Romania la concursul asta, pentru prima oara in ultimii 11 ani. N-a prins finala dar chiar nu ma mir nici de ea… Avem jos si un sondaj… ca poate sunt eu nebun🙂













PS: pentru adevarul istoric si pentru amatorii de statistici trebuie spus ca e prima oara cand Venezuela castiga concursul de doua ori la rand. E si a 6-a oara cand o venezueleanca iese Miss Universe… Sunt aranjate dom’le, ce sa mai…

Later edit: Yahoo are o colectie impresionanta de vreo 800 de fotografii de la spectacolul de aseara. Poti arunca un ochi AICI.

Uite-o si pe Bianca noastra. Bianca Elena Constantin pe numele ei… Apai daca si asta e cea mai frumoasa din tara… Unde v-ati ascuns fetelor????


Vezi si:
Gagici peste gagici. Gagici amatoare dar bune – poze
Unghii cu modele. Unghii pictate. Modele de unghii, false sau nu – poze
.

This entry was posted in cea mai frumoasa fata, cea mai frumoasa femeie din lume, femei, fete, miss univers, poze. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

