Concertul Madonnei la Bucuresti: de ce mi-am pus mainile in cap? + poze

N-am fost la concert si nu sunt un fan al Madonnei. Dar o respect ca artista iar atat ea cat si muzica ei inseamna enorm pe plan international. M-am uitat si eu ca tot omul sa vad ce zice la gazete dupa concert dar si inainte de evenimentul de aseara. Sincer, m-am luat cu mainile de cap!! Concluzia mea, aceeasi ca la fiecare eveniment din asta international – suntem o tara de rahat prea mica si proasta pentru un astfel de nivel. Sau cel putin presa romaneasca, cu unele exceptii, e de tot… (completeaza tu)

Pai ce-am aflat eu despre concert? Ca a fost cam nasol pe acolo, ca sunetul a fost prost, ca lumea n-a prea vazut-o pe diva, nici cei care au stat la locurile VIP… Ca toalete putine, ca mult praf, ca bucatarii Madonnei au vrut sa-i dea mancare unei ziariste in schimbul unei partide de sex… Ca a fost balci… ca au huiduit-o manelistii, ca de ce a cerut nediscriminarea tiganilor, ca e expirata, ca nu stiu cu ce femeie s-a pupat Madonna la repetitii… ca are o tona de pretentii… imagini cu ea facand sport inainte de concert (atentat flagrant la intimitate, care-i poate aduce divei bani frumosi) si cate si mai cate… A, mare titlu mare, printr-un ziar: Madonna a inceput concertul cu piesa Candy Shop… So f*cking what?? Pentru numele lui Dumnezeu, trebuia sa inceapa cu o piesa, nu? Madonno, ce sa zic? Bine ai venit in Romania!! (Si bine ca pleci:)

Mai tii minte summitul NATO de anul trecut de la Bucuresti? S-a vorbit despre cata mancare s-a adus, despre chestii de culise, despre cheltuielile totale… mai putin despre deciziile strategice si semnificatia reuniunii…

Ei, la fel vad acum si cu Madonna. Tot felul de can-can-uri ieftine, spuse ca niste babe intr-o biserica unde intra o tanara imbracata elegant. Intelegi comparatia? Nu vreau sa-mi injur nici tara, nici presa. Sunt bune si can-can-urile. Chiar foarte bune. Pe cuvant. Dar spune-mi, vere, si ceva tare si frumos, sa vad ca stii si poti… Nu stiu… suntem ori prea complexati, ori prea frustrati, ori prea tarani, ori prea plini de noi… ori… cam varza. Astia care pun botul si mai ales astia care scriu aberatiile astea.

Asa batrana cum e, Madonna e o institutie. E mai celebra, ea una, decat vor fi vreodata cele 30 de milioane de romani (de aici si din strainatate, la un loc). Macar pentru asta ar trebui ciocul un pic mai mic…

Pozele de aici sunt din concertul de la Bucuresti. Clipul de jos nu e insa filmat la noi, ci intr-unul din concertele anterioare ale turneului. E mai reprezentativ totusi pentru spectacol. Daca vrei sa vezi si o bucata din ea, interpretand in Romanica, vezi aici.



Vezi si:
Oops!! A imbatranit si Madonna
Cum suna cu adevarat Britney Spears cand face playback – video
.

This entry was posted in bucuresti, concert, madonna, muzica, poze, video. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

