Un vagon de nuferi pentru Celine

Ei, faza cu vagonul e doar pentru impresia artistica. Nu am gasit un vagon de nuferi ci doar o pereche. Dar fac cat un vagon. O stii ce pe Celine, iubita mea sotie… Ce-a stat sa faca… o mica recenzie pentru Anti-Plicti care ne-a umplut de drag de stima si respect. O banuiam ca e capabila de grozavii dar acum ca le-am si vazut, hm… “______” (asta inseamna ca m-a lasat mut:)

Ie-te ce zice fata:
The image “https://i2.wp.com/i28.tinypic.com/2q0vlht.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.Dacă e plictiseală, dacă e urmă de tristeţe, dacă e somn, dacă e linişte, atunci e nevoie de el. Pe Anti-Plicti toate astea se dreg, cel puţin cu un zâmbet; cred oarecum că dacă cititorul iese cu zâmbetul pe buze de pe Anti-Plicti, Cippy şi-a făcut treaba pentru care s-a angajat.

Mai poti sa mai zici ceva??? Thank you very much, dear!!! Kissing you each day and night😀


Vezi si:
M-am insurat
Ha! Am prins-0!! Lui Adizzy ii place Anti-Plicti
.

This entry was posted in anti-plicti. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

