Protest impotriva papucilor balerini

Fetelor pare sa le fi placut articolul despre modelele de unghii, asa ca ne mai bagam un pic nasucul prin cele femeiesti. Fetelor, vreti sa faceti ceva pentru mine? Va rog io nu mai purtati balerini. Frate, arata atat de nasol de nu-ti vine sa crezi. Pe cuvant. Ma tot uit pe strada pe la fetele care poarta asta ceva, nu intentionat dar trebuie sa ma uit si eu la ceva. Ei bine, f.f. multe fete poarta papuci balerini din astia. Nu stiu, mie mi se pare ca chiar n-au nicio forma… ai impresia ca sunt facuti din carton si stau sa se rupa… Nu ti se pare ca esti mai mult desculta decat incaltata cu balerinii???

Balerinii nu sunt cumva pentru balet si nu pentru mers pe strada??

Si daca iti mai tragi si niste blugi stramti care pun in valoare balerinii, petrecerea este ca si asigurata. Faza e ca aceasta combinatie, pe care tocmai am descris-o, chiar face ravagii printre fete… Ca altfel mi-as fi vazut de ale mele si as fi scris despre masini…

Hai sa facem un mic sondaj sa vedem sunt tampit definitiv sau mai crede si altcineva ce zic eu despre papucii astia balerini



Vezi si:
Bikini cordeluta – cadoul perfect
Ultima tendinta in moda pentru femei
.

This entry was posted in balerini, femei, moda, papuci. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

