Topul celor mai sexi ziariste romance in viata – poze

Nu stiu de ce, dar eu cand ma gandesc la o ziarista, ma gandesc la o persoana sexoasa… Poate e o prejudecata dobandita din filmele americane. Acum ca si lucrez in bransa, pot sa confirm ca prejudecata mea e doar pe jumatate adevarata. A, stii de ce mai am prejudecata asta? Pentru ca de multe ori alaturam presa – televiziunii, iar pe sticla, fetele care apar tre’ sa aiba o doza suficienta de sex appeal. Bine, cica nici prea mare nu e buna doza asta, ca nu mai e nimeni atent la ce spune fata. Da, Oana Andoni???🙂

Asa🙂 Deci prejudecata e doar pe jumatate adevarata pentru ca si in presa, ca peste tot, sunt si fete bune dar si ne-bune. Ti-a placut asta?? Academia Catavencu a dat publicitatii zilele astea un astfel de top, care nu mi-e clar pe ce criterii (subiective) a ales concurentele. Ideea e ca cititorii au votat iar ce-a iesit vezi in cele ce urmeaza. Prezintam aici primele 10 din cele 28 de locuri.

Locul 10 – Clara Ilie, Libertatea, 30 de ani.

Locul 9 – Olivia Dragnea, Curierul National, varsta incerta…

Locul 8 – Cristina Herea, Clik, varsta incerta si la ea… Eu zic ca are ceva ani…

Locul 7 – Alexandra Badicioiu, realitatea.net, 28 de ani.

Locul 6 – Cosmina Balaban (preferata mea), revista Maxim, 22 de ani :((((

Locul 5 – Corina Mladinoiu, ProSport, 20 de ani.

Locul 4 – Diana Marasoiu, revista Bolero, 23 de ani.

Locul 3 – Liviana Rotaru, Evenimentul Zilei, 23 de ani.

Locul 2 – Andra Ilias, FHM, 26 ani. Adevarul e ca mi-ar placea sa-mi faca o stire scurta, chiar daca partinitoare si ne-obiectiva… Ce conteaza e esenta, miezul… (stirii, bineinteles:)

Locul 1 – surpriza emisiunii, Elena Stoichita, unnown project, 27 de ani.


PS 1: alte detalii si restul topului AICI.

PS 2: acum nu stiu cate dintre ele au avut pile (catavencii se jura ca niciuna) sau cate si-au pus prietenii sa voteze… Ca se practica… Raman la impresia ca lipsesc piese grele gen Oana Andoni sau Patruleasa, nu? Ca si ea e ziarista… De fapt, pentru ca la topul anterior, cel cu barbatii jurnalisti sexi l-au omis de tot, eu pe locul 1 eu l-as fi pus acum pe Mircea Badea😀


Vezi si:
Cei mai sexi jurnalisti romani – top, caricaturi
Ce fac reporterii romani inainte de direct – video
.

This entry was posted in fete, mass media, poze, presa, sexi, ziarista. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

