M-am apucat de crosetat :) – poze

Ce crezi ca mi-a dat prin cap intr-o dupa-amiaza in care ma plictiseam teribil?? Ce-ar fi sa fac ceva constructiv, zic, sa ma aleg cu ceva si eu si lumea din acea treaba… constructiva… Ei bine, stii ce-am facut?? M-am dus la mercerie, mi-am cumparat un ac din ala indoit la varf si multa sfoara si am inceput sa crosetez ceea ce s-au dovedit a fi mici bijuterii. Mi-am sunat imediat 14 gagici, pregatite pentru astfel de momente, si ne-am apucat de un foto shooting. Ce-a iesit, vezi in pozele urmatoare… Nu ma crezi, nu?🙂 Ca simt neincrederea in ochii tai…🙂

















Vezi si:
Bikini cordeluta, cadoul perfect – video
Unghii cu modele. Unghii pictate. Modele de unghii, false sau nu – poze
.

This entry was posted in bikini, chiloti, crosetat, fete, gagici, poze. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

