Ce-i mai da romanului prin cap? Miss Facebook Romania – poze

Da, pe undeva prin cotloanele Facebook-ului se organizeaza zilele astea Miss Facebook Romania. Adica un romanas de-al nostru, cu putina imaginatie, nervi si chef de adrenalina a adunat cateva din gagicile peste care a dat probabil prin cautarile lui pe FB si ce s-o fi gandit? Bai, cu care sa ies eu in oras? Si, pentru ca nu s-a putut decide, a pus-o de-un concurs. Dap, Miss Facebook Romania. E o initiativa simpatica si originala, cu atat mai mult cu cat voturile se dau de catre utilizatorii site-ului astuia de socializare, prin “like”. Adica iti place bucata, ii dai un “like” sa nu se vada. Am spus “like” nu “lick”, da??šŸ™‚ Sunt si naspete, din punctul meu de vedere dar am selectat si cateva din pozele care mi-au placut. Jos gasesti si linkuri catre pagina concursului.








Asa. Astea sunt cateva din frumusetile autohtone ale Facebook-ului. Ca sa le vezi, doar, in toata splendoarea lor uita-te AICI. Ca sa te alaturi grupului si sa le si votezi, click AICI. (Pentru treaba cu votatul iti trebuie neaparat si tie un cont FB). Concursul se incheie la 31 octombrie. N-am nicio ruda in concurs deci simte-te liber sa votezi cu cine vrei:) O sa te tin la curent cu evolutiile…šŸ™‚


Vezi si:
Facebook – una calda, alta rece – poze
Cea mai frumoasa femeie din lume e cam… banala – poze
Hi5.ro – Doamne, mare ti-e gradina – poze
.

This entry was posted in concurs, facebook, fete, fete frumoase, miss, romania. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

