Ce problema am cu blogurile de fete

Nu mai stiu daca sunt romantic. Obisnuiam sa fiu, asta ti-o spun cu siguranta. Ceea ce voi scrie va supara, cred, pe unele dintre voi, mai permanente sau mai pasagere vizitatoare ale blogului de fatza. Foarte multe, spre majoritatea blogurilor de fete ma lasa perplex. Pur si simplu nu le inteleg… Asa ca am nevoie de ajutorul vostru sa ma faceti sa le inteleg. Uite, sa-ti dai un exemplu: am in RSS feeder un blog al unei domnisoare (nu spui care, nu e relevant) si o sa-ti citesc cateva titluri sau cate ceva de prin cuprins. “În fiecare zi mireasa aş dori, încântându-ţi Olimpul, să fiu”, “Rabdarea implinirilor”, “Iar pe când timpul va ridica în voi alt val de temeri, eu voi muri veşnic într-o splendidă pictură naivă”, “Două picături de cer şi zâmbetul tău m-au făcut clepsidră”… Sa mai zic sau ai inteles ideea?

Faza n-ar fi niciuna daca nu as fi citit zeci de bloguri pe profilul asta. Adica niste lesinaturi daca-mi permiti exprimarea… Adica ele nu sunt lesinaturi, pur si simplu nu sunt pe gustul meu… Intrebarea mea a fi in felul urmator: asa sunt construite fetele? Cu poezia in sange?? Stii… le vezi pe strada sau le cunosti ca fiind calare pe situatie, stapane pe destinul lor si al altora… apoi se duc acasa si scriu lesinaturi pe blog…

Nu ma intelege gresit. Imi place poezia pana la un punct, chiar si arta tot asa… am mai citit si eu o carte in viata asta… Dar de-acolo pana la a avea viata si modul de exprimare profund marcat de poezie, arta si talent chinuit e cale lunga… Deci ce ne facem fetelor?


Vezi si:
Fetele cu care ma cert eu…
Cate fete am avut
.

This entry was posted in arta, blog, blogger, fete, poezie, vorbe. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

