Ohooo, progresam… Avem o Miss World ceva mai faina – poze

In sfarsit e mai bine. Rasuflu usurat dupa ce datile trecute imi faceam probleme in legatura cu gusturile mele in materie de bunaciuni🙂 Tii minte, poate, cat de naspete mi s-au parut, pe rand, Miss World tot 2009 (nu inteleg de ce sunt doua Miss World 2009, da nu-mi bat capul) sau Miss Universe 2009… Ma rog, ideea e ca fata asta din Gibraltar, care a iesit acum Miss World 2009 parca incepe sa miste…🙂 Ma, nu e extraordinara nici ea de-aproape dar are alura de miss si e suficient de simpatica. Yes, yes. M-am razgandit, nu ma mai fac gay :D:D







Vezi si:
Fete peste fete. Fete amatoare dar frumoase si sexi – poze
Imi plac destule fete da’ la asta am zis “wow
.

This entry was posted in concurs, fete, fete frumoase, miss world, poze. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

