Ge-ni-al!!! Eternal Moonwalk – omagiu lui Michael Jackson

Am ajuns, prin mijloace specifice, pe un site ge-ni-al!!! Si cand spun ge-ni-al, ma refer la ge-ni-al!!! Este un fel de omagiu adus lui Michael Jackson, dar unul cat se poate de original. Imaginatia oamenilor NU are limite. Nici nu-mi gasesc cuvintele sa-ti explic… Ideea este, dincolo de ce vei vedea cu ochii tai, ca Michael Jackson traieste in continuare, cel putin prin dansul pe care l-a creat. Moonwalkul nu se va opri niciodata. Si eu am contribuit la asta, am filmat un clip pe care l-am uploadat si care acum se proceseaza, probabil. Cand va aparea, voi pune un later edit aici. Daca va aparea, fireste, ca e facut in graba, cu mijloace tehnice usor precare. Click pe fotografia de jos sa ajungi la site-ul cu pricina.

Recunosc ca site-ul m-a fascinat rau de tot. M-am uitat minute in sir. Am vazut tot felul de chestii, care imi intaresc concluzia ca fanii lui Michael Jackson sunt niste oameni f.f.f.f. haiosi. Respect fanilor si celor care au facut site-ul asta!!

Later edit: a aparut intre timp si mirobolantul clip al subsemnatului. Scrii frumos Cippy la cautare acolo si astepti minunea de 10 secunde. Hihi 🙂



Vezi si:
Good-bye, Michael Jackson – 100 de poze
Cea mai tare farsa: nu se mai termina, frate – video
.

This entry was posted in genial, michael jackson, original, site. Bookmark the permalink.

Leave a comment