Nod de cravata. Cum sa faci nod de cravata smecher

Ha! Imi este foarte simpatic si drag postul asta despre cum sa faci nod de cravata. Eu stiu sa il fac doar pe primul, nodul simplu. De cate ori n-am fost la o nunti si le mai admiram nodurile de cravata ale prietenilor, care erau mai solide, mai grase, mai sanatoase decat al meu 🙂 Intuiam ca se poate face in mai multe feluri dar nu eram sigur. Asa ca acum a venit razbunarea eterna. Am dat de tutorialul de mai jos care te invata sa faci nu unul ci 4 (patru) noduri de cravata!!! Pe alese!!

Deci sa vina invitatiile la nunta!!! O sa umplu de respect audienta cu nodul Windsor pe care il voi avea. Gagicile or sa cada pe spate iar baietii or sa moara de invidie 😀 Auzi, si sa nu ma enerveze, ca imediat imi trag un nod carapace :))


Vezi si:
Cum functioneaza masina de cusut – animatie
Cum sa castigi la loto. Cel mai simplu mod de castig la loto 6 din 49
.

This entry was posted in cum sa, cum sa faci nod de cravata, nod de cravata. Bookmark the permalink.

Leave a comment